- Czy w Hotelu jest recepcja?
Hi Hotel jest hotelem samoobsługowym. Jest w pełni zautomatyzowany, a bezobsługowe zakwaterowanie zapewniają elektroniczne zamki na kod. W razie pytań lub problemów z zameldowaniem czy dokonaniem rezerwacji, jesteśmy dostępni pod całodobowym numerem telefonu.
- Jak odbywa się zameldowanie i wymeldowanie i w jakich jest godzinach?
Zameldowanie odbywa się od godziny 15:00. W dniu przyjazdu o godzinie 11:00 Goście otrzymują indywidualne kody dostępu do wejścia do hotelu i pokoju w wiadomości email i SMS. Doba hotelowa trwa do godziny 11:00 następnego dnia. Aby się wymeldować wystarczy zatrzasnąć drzwi do pokoju i wpisać na klawiaturze zamka cztery zera (0000).
- Czy są śniadania, jak tak to w jakiej formie?
Aby skorzystać ze śniadania należy wybrać opcję ze śniadaniem przy dokonywaniu rezerwacji. Śniadania serwujemy w formie bufetu szwedzkiego codziennie od godziny 6:30 do 9:30. Koszt śniadania to 25zł. Serwujemy śniadania na zimno. Jest również opcja zakupienia śniadania na ciepło. W takim przypadku koszt śniadania to 35zł. W celu modyfikacji prosimy o kontakt z recepcją.
- Czy jest parking i czy jest strzeżony?
Na terenie hotelu znajduję się strzeżony parking tylko dla gości hotelowych. Na teren parkingu dostaniesz się za pomocą indywidualnego kodu PIN. Jeśli nie jesteś naszym gościem, koszt pozostawienia samochodu na parkingu to 200 zł/doba. W tym przypadku skontaktuj wyślij do nas wiadomość na adres info@hihotel.pl i podaj markę swojego samochodu oraz numer rejestracyjny.
- W jaki sposób płaci się za pobyt?
Opłatę za pobyt należy uiścić przy dokonywaniu rezerwacji.
- Gdzie znajduje się hotel?
Hotel znajduje się w odległości 800 m od lotniska im. Lecha Wałęsy w Gdańsku na ulicy Spadochroniarzy 32.